dilluns, 15 d’octubre del 2012

Restaurant La Parra - Sant Celoni

Divendres passat vam fer una trobada familiar i vam anar a dinar al restaurant La Parra de Sant Celoni (http://www.restaurantlaparra.com). Està situat al centre del poble i consta d'una única sala gran, amb decoració i ambient agradable a primera vista.

Vam demanar el menú especial de la Tardor Gastronòmica, de la qual ja us en vaig parlar, que costava 20 euros.
De primer vaig demanar una Amanida amb magret d'ànec brasejat, foie, figues i fruits secs. Em va agradar molt la combinació de gustos que lligaven entre sí, essent els protagonistes el magret i les figues.
 
 

De segon plat em vaig decantar per la Cuixa d'ànec confitada amb salsa de mores. Brutal. La cuixa molt melosa i gens estellosa, quasi es desfeia a la boca, cosa no massa fàcil amb la carn d'ànec. La combinació amb la salsa de mores molt encertada i el contrast que feien amb un acompanyament de trossos de poma caramelitzats em va encantar.

I ja, finalment de postres, vaig demanar un Brownie de xocolata i nous amb gelat de vainilla. És el postre que demano sempre que vaig a aquest restaurant. El brownie és deliciós, amb el punt just de textura i xocolata, com que està un pèl calent, fa un contrast perfecte amb el gelat de vainilla. Vaja, que se'm fa la boca aigua.
 
 
 
Menjar: 8'5
Presentació: 7
Servei: 7'5. També haig de dir com a inconvenient és que, a l'estar la sala quasi bé plena, hi havia bastant de soroll i enrenou.
 
En general, però, recomano que tothom que s'acosti al poble algun cop es deixi caure per aquest restaurant a fer un àpat. Segur que al sortir creureu que ha valgut la pena. Us aconsello que reserveu taula si no voleu haver d'esperar, sobretot si hi aneu en dia festiu.
Com a curiositat també cal comentar que tenen altres plats molt encertats com unes Patates farcides de botifarra negra i pinyons o el Filet de bacallà amb fruits secs i mel.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada