diumenge, 7 d’octubre del 2012

2a Fira del Llaminer - Vilanova del Vallès

Ahir dissabte 6 d'octubre em vaig poder acostar a Vilanova del Vallès per visitar la 2a Fira del Llaminer que organitza aquest poble del Vallès Oriental. Ja l'any passat en vaig sentir a parlar, vaig veure bastanta publicitat i aquest any em causava molta curiositat poder anar-hi.
 
No sé si hi anava amb masses expectatives, però la veritat és que m'esperava una cosa millor. El primer que no em va acabar de fer el pes va ser la ubicació. Hi exposen dins d'una pista poliesportiva coberta i, des del meu punt de vista, és més agraït passejar-se al llarg d'alguns carrers, com el Gastroart que us vaig explicar en publicacions passades. Una altra cosa és fires que s'organitzen en recintes tancats, cosa que no és el cas.
 
Tot i això, hi havien bastantes parades i el nom de la fira feia justícia al que hi podiem trobar, dolços de tota mena: bombons, pastissets, neules acabades de fer, gominoles, coques, xocolates, garrapinyades, melmelades... També, però, s'hi oferien altres productes o plats cuinats com bolets, cargols, sushi, mojitos... No hi faltaven tampoc algunes parades d'artesania o antiguitats.
 
L'any que ve, si les circumstàcies ens deixen, prometo donar-li una segona oportunitat i anar-hi amb més calma. Crec que aquests tipus d'actes han d'intentar millorar any rere any i no dubto que aquest en concret ho faci. Als que sou llaminers de mena, però, us recomano anar-hi, hi han coses bastant interessants.
 
Com a punt positiu, també haig de dir que tenien un descampat que utilitzaven com a aparcament especial per als visitants. És una cosa a tenir en compte!

 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada